کارت ویزیت مجازی چیست ؟

شاید اولین سوالی که بعد از شنیدن کارت ویزیت مجازی از ذهن شما عبور کند این باشد که کارت ویزیت مجازی چیست ؟ و چه ویژگی هایی دارد و چرا باید از آن استفاده نماییم !

باید در جواب به این مطلب اشاره کرد که با توجه به شرایط و نفوذ اینترنت و طبق آمار و تحقیقات بین المللی انجام شده، کسب و کارهای سنتی تا چند سال آینده با مشکل بزرگی مواجه خواهند شد و سهم بازار را از دست خواهند داد. از اینرو ورود به دنیای تجارت الکترونیک و فضای مجازی امری اجتناب ناپذیر است، راه اندازی وبلاگ های رایگان، وبسایت، فروشگاه اینترنتی، استفاده از کانال ها و شبکه های اجتماعی (همانند تلگرام، فیسبوک و اینستاگرام) و ارائه اپلیکیشن از راهکارهای اولیه ورود به این عرصه است.

+ چگونه خود را در فضای مجازی به دیگران معرفی کنیم؟

با پاسخ به این سوال جواب سوال اصلی خود یعنی کارت ویزیت مجازی چیست ؟ را نیز خواهیم یافت. همانطور که برای معرفی و گسترش فعالیت، ارائه محصول یا خدمات خود در دنیای واقعی از کارت ویزیت و کاتالوگ و بروشور چاپی استفاده میکنیم باید در دنیای تجارت الکترونیک هم از تمامی امکانات و بسترهای موجود جهت معرفی خود به دیگران استفاده نماییم. ولی معرفی در فضای مجازی باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا بستری را جهت ارتباط سریع و ساده مخاطبانمان فراهم نماید. کارت ویزیت مجازی و الکترونیکی عصر پردیس این نیاز را شناسایی و برای آن راهکاری در نظر گرفته و با قرار دادن مجموعه ای از ویژگی های منحصر بفرد در کنار یکدیگر توانسته پل تاثیر گذاری در ارتباط دو سویه شما و مخاطبانتان ایجاد نماید.

امکانات کارت ویزیت مجازی

  • تماس مستقیم بدون شماره گیری
  • گالری تصاویر و کاتالوگ
  • اشتراک گذاری
  • ساعت کاری
  • ویدیو معرفی کسب و کار
  • موقعیت (کروکی + مسیریابی)
  • اتصال مستقیم به اینستاگرام
  • صفحه اختصاصی تماس با ما
  • و بی نهایت امکانات دیگر

تفاوت کارت ویزیت مجازی و چاپی

​کارت ویزیت مجازی

  • امکان ارائه اطلاعات به صورت آفلاین و آنلاین
  • امکان بازدید نامحدود مشتری های شما در بازه زمانی تعیین شده
  • قابلیت ویرایش آنلاین
  • اشتراک گذاری و انتشار ساده و نامحدود
  • اطلاع رسانی جامع صوتی و تصویری
  • امکان افزودن و نمایش مکان بر روی نقشه (کروکی)
  • کاتالوگ محصول یا خدمات
  • ارائه آنلاین صفحه مجازی کارت ویزیت شما

کارت ویزیت چاپی

  • ارائه اطلاعات به صورت محدود
  • فقط تعداد محدودی از مشتری­ ها به آن دسترسی دارند
  • بعد از چاپ قابلیت ویرایش دوباره ندارد
  • اشتراک گذاری آن محدود به توزیع کارت است
  • تنها محدود به شماره تلفن و اطلاعات تماس است